Natiivimainonta

Natiivimainonta antaa mahdollisuuden kertoa aiheesta syvällisemmin ja näin houkutella haluttua lukijakuntaa yrityksen verkkosivuille. Natiivimainonnalla saat valtakunnallista näkyvyyttä suosituimmissa medioissa, kuten Ilta-Sanomien, MTV:n tai alueellisten medioiden verkkosivuilla. Kampanja voidaan toteuttaa myös esimerkiksi Ruotsin, Norjan, Tanskan, Viron, Iso-Britanninan ja Saksan suosituimmissa medioissa.  

Natiivimainonnan hyödyt

  • Saat aiheelle laajaa näkyvyyttä eri verkkomedioissa.
  • Maksat vain aiheesta aidosti kiinnostuneiden lukijoiden klikkauksista.
  • Saat laadukasta liikennettä verkkosivuillesi.
  • Natiivimainonta sopii aiheen kuin aiheen tehokkaaseen markkinointiin sekä B2B- että B2C-sektorilla.

Mainos saa klikkaamaan ja lukemaan kiinnostavan artikkelin

Mielenkiinnon herättävä sisältö on a ja o natiivikampanjan toimivuudessa. Verkkosivustoilla olevasta mainoksesta avautuu artikkeli, jossa voit kertoa aiheesta ja tuotteesi tai palvelusi hyödyistä esimerkiksi asiakaskokemuksen kautta. Artikkeli voi sijaita myös yrityksenne omilla verkkosivuilla.  

Saat meiltä ammattitaidolla kirjoitetut ja kohderyhmää puhuttelevat artikkelisisällöt. Lue lisää Copywriting-palvelustamme. 

Natiivimainonnan hinta perustuu mainoksen klikkauksiin

Kun mainokset rakennetaan niin, että ne puhuttelevat oikeaa kohderyhmää, maksat vain relevanteista kontakteista.  Verkkomedioiden mainospaikat ostetaan ohjelmallisesti huutokaupassa eli tiettyä listahintaa ei ole, vaan hinta määräytyy markkinatilanteen mukaan. Natiivikampanjan budjetti määritellään ennakkoon ja se ei ylity kampanjan edetessä. 

Natiivikampanjan hintaesimerkki

Natiivikampanjan CPM keskimäärin noin 4 € (CPM tarkoittaa hintaa, jonka maksat tuhannesta mainoksen näyttökerrasta).

Tässä esimerkki natiivikampanjan hinnoittelusta:

  • Kohdistus: Mikkeli
  • Kampanjan kesto: 2 viikkoa
  • Mediabudjetti: 1000 €
  • Tulosodotus*) 200 000 näyttöä ja 1000 klikkausta

*) kampanjan tulosodotus perustuu aiempien kampanjoiden tuloksiin.

Meiltä mediatilaa ja kampanjakohdennus

Lue lisää digimainonnan mediatilan ostamisesta sekä kampanjan kohdentamisesta

Prosessi

Suunnitellaan yhdessä kampanjan sisältö, aikataulu, kohdennus, budjetti ja tavoite.

Kixit haastattelee asiantuntijaa artikkelia varten.

Kixit kuvaa tekstiin ja mainoksiin sopivat ja laadukkaat kuvat. Vaihtoehtoisesti käytetään olemassa olevia kuvia.

Artikkeliin kirjoitusprosessiin kuuluu vedoskierros sekä tarvittavat aihemuutokset tai korjaukset.

Kixit rakentaa hyväksytyn kampanjan natiivialustalle ja käynnistää kampanjan aikataulun, budjetin ja kohdennuksen mukaisesti.

Kampanja-ajan päätyttyä raportoimme kampanjan tulokset. Pidemmissä kampanjoissa voimme tehdä väliraportointeja.

Tarjouspyyntö

: 1000