360-kuvaus tuo haluttua näkyvyyttä

360-kuvauksella tarkoitetaan still tai video-kuvaa, joka on otettu panoraamakuvana ja ulottuu ympäri 360 astetta. Kuva ei keskity mihinkään tiettyyn kohtaan ja katselija voi itse päättää katseleeko kuvia ylös, alas tai vaikka ympäri 360 astetta pyörien. Tilaesittelyissä 360 voittaa usein varsinkin valokuvat mennen tullen, sillä kuvassa on paljon enemmän informatiivisuutta perinteiseen valokuvaan verrattuna. 

LISÄÄ NÄKYVYYTTÄSI

ASIAKASTA PALVELEVAT KUVAT JA VIDEOT

TILOJEN ESITTELY YHDELLÄ KUVALLA

360-kuvilla voidaan rakentaa virtuaalinen esittely, joka antaa katselijalle mahdollisuuden liikkua kuvien välillä. Tällöin esittelyssä yhdistetään 360-kuvia niin, että katselija pystyy liikkumaan kuvien välillä haluamaansa pisteeseen kuten Googlen Street View-palvelussa. Ominaisuutta voidaan hyödyntää esimerkiksi erilaisissa esityksissä opastamaan saapumista yrityksen tiloihin. 

Luonnon, ympäristön tai esimerkiksi mökkikohteiden esittelylle 360-kuvat luovat rajattomasti mahdollisuuksia, kun ei tarvitse valita tiettyä osaa maisemasta, vaan voi kuvata koko ympärillä avautuvan näkymän – ikään kuin katselija olisi maisemassa itse sisällä. Kansainvälisiä asiakkaita tuote palvelee erinomaisesti ja kertoo enemmän kuin tuhat sanaa siitä, millainen on tunnelma vaikkapa kesäisellä mökkiterassilla. 

360-kuvilla ja -videoilla voi tehdä myös markkinointikampanjoita esimerkiksi Facebookissa, Youtubessa, Instagramissa tai vaikka LinkedInissä.  Tutuissa kanavissa uudella tekniikalla toteutetut esittelyt saavat hyvän huomioarvon, sillä ne eroavat niin suuresti tällä hetkellä käytettävistä ilmaisutavoista. Mobiilissa 360-kuvat ja -videot ovatkin omaa luokkaansa kun asiakkaat voivat katsella ympärilleen pyörittelemällä mobiililaitettaan. 

Toteutamme 360-kuvauksia omalla kalustollamme. Ota yhteyttä, niin kerromme lisää!

Muut digipalvelut