OP Suur-Savo

Suur-Savon Osuuspankin 120-vuotisjuhlavuoden ilme ja  markkinointia jääraapoista digikampanjoihin

Vuosi 2024 on Suur-Savon Osuuspankille juhlavuosi pankin täyttäessä 120 vuotta. Kixit toteutti monipuolisen paketin, johon sisältyi mm. juhlavuoden tunnus, video juhlavuoden lanseeraustilaisuuksiin, rollupeja, somisteita tapahtumiin sekä muita markkinointimateriaaleja. Suunnittelimme myös juhlavuoden lehden visualisoinnin ja teimme lehden taiton. Pankin asiakasomistajille tarjottavia etuja kampanjoimme lehdissä sekä verkossa. 

Tosi tyytyväisiä olemme olleet, olette ylittäneet odotuksemmet. Hienoa innovatiivisuutte teiltä! Olemme saaneet eri puolilta hyvää palautetta erinomaisesta näkyvyydestä sekä mm. tempauksista ja tapahtumista. 

– Tarja Wasenius, viestintäpäällikkö, OP Suur-Savo

Juhlavuoden video henkilöstölle

Juhlavuosi käynnistyi Suur-Savon Osuuspankin henkilöstölle suunnatulla videolla, jolla toimme esiin paitsi pankin 120-vuotista kehityskaarta, myös sen arvoja ja tulevaisuuden visioita. 

Juhlavuoden tunnus OP-ryhmän brändiä noudattaen

OP Suur-Savon henkilöstön äänestyksessä  juhlavuoden tunnukseksi valikoitui tekemämme versio, jossa näkyy tuttuja elementtejä Etelä-Savon eri kolkista. Tunnuksesta voi löytää paikkakunnat, joilla pankilla on konttorit. Teimme juhlavuoden tunnuksesta myös materiaaleissa käytettäväksi yksinkertaisen ja karsitun version ilman kuvitusta. 

OP Suur-Savo 120 Juhlaa -lehden taitto

Juhlavuoden lehdestä haluttiin mielenkiintoinen, pankin vaiheita ja tätä päivää yhdistävä lukuelämys. Keräsimme aiheita ja tarinoita pankin henkilöistä, kumppaneista, vastuullisuustoimista, palveluista ja juhlavuoden eduista ja taitoimme sisällöistä visuaalisen kokonaisuuuden. Pankin tarinaa johdattelevana yksityiskohtana käytimme aikajanaa, jossa näkyi sekä Suur-Savon Osuuspankin että Suomen merkittäviä hetkiä vuosikymnenten varrelta. 

Juhlavuoden starttia ja omistaja-asiakkaiden etuja markkinoimme lehdissä, somessa sekä digikampanjoin

Markkinoimme OP Suur-Savon omistaja-asiakkailleen tarjoamia juhlavuoden etuja runsaasti paikallislehdissä, OP:n kumppaneiden julkaisuissa ja somessa, sekä bannerikampanjoilla. Pyöräytimme myös samanaikaiset banneri- ja natiivikampanjat juhlavuodesta ja asiakasomistajaeduista näkyvyyden maksimoimiseksi huhti-toukokuun, 120 juhlaa -lehden ilmestymisen aikaan.