Visit Saimaa

Brändiuudistuksen lähtökohtana inhimillisyys ja monipuolisuus

Visit Saimaa - vastavoimaa arjelle kuvastaa seudun tarjoamaa rentoutumista.

Asiakkaamme Visit Saimaan brändiuudistuksen lähtökohtana oli alueen inhimillisyys ja monipuolisuus, jota korostettiin käsin kirjoitetun tunnuksen pehmeydellä. Monille asiakkaillemme olemme toteuttaneet brändikirjoja, mutta nyt tehtiin toimistomme ensimmäinen bändikirja. Tämän bändin yhteiseen säveleen on kaikkien hankeyritysten helppo liittyä. Brändiuudistuksessa hiottiin myös uusi slogan "vastavoimaa arjelle", joka kuvastaa sekä seudun tarjoamaa rentoutumista ja nautintoa että yhtä Saimaan alueen vahvinta tuotetta eli saunavastaa ja saunan lempeitä löylyjä.

Brändi on näkynyt vahvasti sekä verkkosivuilla, pääkaupunkiseudun ulkomainoskampanjassa, televisiossa, digikampanjoissa että monissa muissa toimistomme toteuttamissa kampanjoissa. Katso alta kuvat, miltä pääkaupunkiseutu näytti kampanjan aikaan.