Serviini Oy

Kotiherkku-tuoteperheen ilme ja markkinointi

Serviinin uusi tuoteperhe sai käsittelyssämme makoisan ilmeen ja ja tukevat eväät markkinoinnin aloittamiseen.

Toimistomme pensselistä syntyi ravintolayhtiö Serviinin uutuustuotteen, Kotiherkun, ilme. Kotiherkku-tuoteperheelle suunniteltiin logo ja ilme pakkauksia ja myyntipistettä varten. Samalla digitaalisella penselillä syntyi myös esimerkiksi tuoteperheen juliste ja esite.

Uudistimme samaan aikaan myös Serviinin nettisivuja, jonne loimme tuoteperheelle oman sivun tekstisisältöjä myöten.

Tuoteperheen markkinointiin suunniteltiin myös kattava starttipaketti, joka takasi näkyvyyden niin lehdissä, netissä kuin sosiaalisessa mediassa. 

Markkinoinnissa haluttiin antaa kasvot kokeille, joiden ammattitaito maistuu suoraan tuoteperheen valmisruoissa. Studiossamme kuvattiin kätevästi sekä ruoat että niitä tekevät kokit. Ruoista otettiin monipuoliset tuotekuvat ja kokista otettiin henkilökuvia markkinointia varten.