Suoraan sisältöön

Markkinointikokonaisuudet

Markkinointipalvelut

Markkinoinnin suunnittelupalvelumme vastaa sovitun kokonaisuuden tai ajanjakson ajan suoritettavista itsenäisistä suunnittelu-, toteutus- ja johtamistehtävistä. Palvelupaketti räätälöidään asiakaskohtaisesti ja toimenpiteet sovitaan asiakkaan kanssa ennen työn aloittamista. Markkinointipalvelu on asiakkaalle helppo ja luotettava tapa hyödyntää toimistomme laaja-alaista osaamista.

Kauppakeskus Akseli

Kauppakeskus Akselin markkinoinnin suunnittelu ja toteutus sekä johtaminen on mainio esimerkki pitkäaikaisesta ja kokonaisvaltaisesta markkinointiyhteistyöstä. Annetun vuosibudjetin pohjalta laaditaan vuosittainen markkinointisuunnitelma ja toteutuskalenteri, jonka käytännön toteutuksen hoidamme omatoimisesti yhteistyössä kauppakeskuksen omistajien sekä kauppakeskusyhdistyksen kanssa.

Kixit on ollut Akselin markkinoinnissa mukana koko kauppakeskuksen olemassaolon ajan eli kokemusta ja osaamista vähittäiskaupan brändin rakentamisesta on kaikilla osa-alueilla – sisäopastuksesta kauppakeskuksen infojärjestelmän toteuttamiseen saakka. Kauppakeskuksen brändi, tv- ja radiomainokset sekä printti- ja somekampanjat ovat kaikki Kixitin suunnittelemia.


VisitMikkeli

Yhteistyö Mikkelin elinkeinoyhtiö Miksein Matkailun hallinnoiman Visitmikkeli-brändin rakentamiseksi on ollut tiivistä kaikissa markkinointikanavissa. Esimerkiksi Visitmikkelin somemarkkinoinnin (Facebook ja Instagram) osalta toteutimme vuosisuunnitelman ja markkinointikellon, jotka kattavat sekä sisältö- että julkaisusuunnitelman. Vuosisuunnitelman toteutuksesta ja valvonnasta sekä sisäisestä viestinnästä MSM ry:n jäsenyrityksiin vastaamme omatoimisesti yhteistyössä Miksei Matkailun kanssa.


Mikkelin torikauppiaat ry

Mikkelin torin viestinnässä ja markkinoinnissa olemme olleet vahvasti Mikkelin torikauppiaat ry:n tukena. Digitaaliset markkinointikanavat on hiottu kuntoon ja someviestintä on nostettu uudelle tasolle. Tiivis kumppanuus on tuottanut hyvää tulosta - esimerkiksi koko vuoden työlle asetettu someseuraajien tavoitemäärä saavutettiin jo muutaman kuukauden kuluessa yhteistyön aloittamisesta. Ja aktiivinen ote on näkynyt jopa torikauppiaiden kukkarossa eli uutta asiakaskuntaa on löytänyt myös ostoksille torille.


Kiinnostuitko?