Kixit toteutti Muistin markkinointikumppanina keväällä 2023 kampanjat, joissa toimme esiin Muistin sekä Kahvila-ravintola Rauhan palveluita tien- ja kadunvarsimainoksin, some-, digi- ja TV-kampanjoin, hakusanakampanjalla sekä lehtimainoksin.
Suunnittelimme Sodan ja rauhan keskus Muistille markkinoinnin vuosikellon vuodelle 2023 ja buustasimme kevään kuluessa Muistin näyttelykokonaisuutta sekä Kahvila-ravintola Rauhan juhlapalveluita ja lounasta sekä sesongin juhlia ja tuotteita.
Muistin brändimarkkinointiin suunnittelimme tienvarsimainoksen Lahden moottoritien varteen sekä käynnistimme TV-mainoskampanjan. Tienvarsimainos tavoitti pääkaupunkiseudulta Lahden suuntaan autoilevia huhtikuun alusta syyskuun loppuun. Muistin mainokset näkyivät myös Mikkelin keskustan diginäytöillä.
Muistin näyttelyä sekä Muistin ja Rauhan tiloja ja palveluja markkinointiin valittiin natiivikampanja, jolla saatiin mukavasti näyttöjä ja kiinnostuneita kävijöitä Muistin verkkosivuille. Loimme kampanjaan verkkomedioissa esiin nousevat mainokset sekä kirjoitimme palveluista kertovan artikkelin.
Somekampanjoilla mainostimme Muistin 2-v -synttäriviikkoa sekä Rauhan lounastarjontaa. Ohjelmallisen ostamisen kampanjalla tavoitimme äitienpäivä - ja valmistujaislahjaa etsivät ja ohjasimme heidät Muisti-kauppaan. Kampanjoihin luoduilla bannereille saatiinkin runsaasti näyttöjä ja klikkauksia Muisti-kaupan sivuille. Näkyvyyttä tehostimme myös käynnistämällä Google Ads -hakusanakampanjan.
Muistia, Rauhaa ja Muisti-kauppaa mainostimme lisäksi paikallislehden sekä Helsingin Sanomien alkukesän erikoisnumeroiden lehti-ilmoituksissa, joilla saatiin laajaa näkyvyyttä paikallisesti ja valtakunnallisesti.
Markkinointitarpeisiin otimme edustavat kuvat Muistin näyttelystä, Muisti-kaupasta, Kahvila-ravintola Rauhasta sekä tiloista.