OP Suur-Savo

Paikallisten pankkipalveluiden markkinointia

Toteutamme digikampanjoita, somemainontaa ja lehtimainontaa Suur-Savon Osuuspankille  neljännesvuosisuunnitelman mukaisesti. Näkyvyyden maksimoimme  valitsemalla kullekin kampanjalle sekä kohderyhmille parhaiten sopivat kanavat.

OP Suur-Savolla olemme tyytyväisiä yhteistyöhön Kixitin kanssa. Kixit on ideoinut onnistuneesti kampanjoiden sisältöjä ja tuonut lisää suunnitelmallisuutta ja uutta näkemystä pankin kampanjoiden ilmeeseen. He ovat huolehtineet, että kampanjat pyörivät kohdennetusti, aikataulussa ja monikanavaisesti.
- OP Suur-Savon markkinointitiimi

Markkinointisuunnitelmalla budjetit ja teemat kuntoon

Suunnittelemme markkinointikampanjat sopimaan yhteen pankin omien vuosittaisten ja kuukausittaisten markkinointiteemojen kanssa. Kampanjoissa tuomme tasapuolisesti esiin OP:n eri toimialoja; pankkipalveluita sekä OP Kotia ja Pohjola Vakuutusta.

Natiivikampanjat kertovat OP:n palveluista henkilökohtaisemmalla otteella

Käynnistimme OP:n palveluja esiin tuovia natiivikampanjoita kuukausittain. Haastattelimme eri elämäntilanteissa olevia OP:n asiakkaita ja kerroimme kampanja-artikkeleissa heidän kokemuksistaan OP:n palveluista. Toteutimme natiivikampanjan myös opintolainan hakemista harkitseville, jossa kerroimme OP:n asiantuntijan vinkkejä päätöksenteon tueksi.

Somekampanjoilla paikallisuus ja tavoitettavuus esiin

Kuukausittain pyörivissä somekampanjoissa korostimme tavoitettavuutta, paikallisuutta ja henkilökohtaista palvelua muun muassa OP:n asiantuntijoita esittelevillä kampanjoilla. Somekampanjoilla saimme hyvin tuettua myös natiivikampanjoiden teemoja.

Henkilöstön kuvilla lähestyttävyyttä palveluihin

Valokuvaajamme kuvasi OP:n koko henkilökunnan kolmella eri konttorilla henkilökortteja sekä markkinointitarpeita varten. Henkilöstön kuvia hyödyntäen toteutimme kampanjoiden ilmeitä someen sekä natiivikampanjoihin. Myös kesälehtien printtimainokset toteutettiin henkilöstön kuvilla tuoden esiin paikallisuutta ja helppoa lähestyttävyyttä.