Referenssit
Kyyhkylä uudistuu täysin
Uudistuvasta Kyyhkylästä muovattiin Wellbeing 365 -konseptin lippulaiva, joka tarjoaa hyvän olon palveluita vuoden jokaisena päivänä. Uniikki kartanomiljöö sai uutta nostetta markkinointi-ilmeen, verkkosivuston ja valokuvauksien voimin.

Kyyhkylän ilmeen päivitys lähti liikkeelle uuden, modernin logon suunnitelusta. Pääväriksi valittiin Kyyhkylän kartanon tunnistettava keltainen.

Uusi raikas ilme näkyy toteuttamillamme nettisivuilla, joille teimme myös suurelta osin sisällöt aina teksteistä valokuviin. Myös materiaalituotantoa on aloiteltu (esimerkiksi rollup). Kauttamme tilatuissa materiaaleissa ilme on tyylikkäästi käytössä.

Raikkaan ilmeen kaveriksi kävimme kuvaamassa Kyyhkylän nykyisiä tiloja, jotta materiaaleissa esiin nostettava kuvamaailma on ajan tasalla.