Suunnittelimme Suonenjoen mansikalle uuden, yhtenäisen brändi-ilmeen, joka tekee oikeutta tälle EU-nimisuojatulle suomalaisen kesän klassikolle. Pitkät perinteet ja vahva maine ansaitsivat visuaalisesti raikkaan ja ajanmukaisen ilmeen, joka toimii sekä perinteisissä että digitaalisissa kanavissa.
Sparrailun tuloksena syntyi raikas ja moderni brändi, joka myös kunnioittaa perinteitä. Logon kirkas mansikanpunainen väri ja muotokieli kertovat, että kyse on suomalaisten ehdottomasta kesäherkusta, ja vuosiluku korostaa pitkää historiaa ja hyvin ansaittua EU-nimisuojaa.
Uusi ilme näkyy siellä missä Suonenjoen mansikoita on, kuten perinteikkäillä Mansikkakarnevaaleilla sekä muissa kesätapahtumissa. Kannattaa siis suunnata logoa kohti.
Kattava materiaalipaketti sisälsi seuraavaa:
Tutustu luomiimme brändi-ilmeisiin ja graafisen suunnittelun töihimme, ja ota yhteyttä!