Suonenjoen mansikka

Raikas ilme suomalaiselle kesäherkulle

Suunnittelimme Suonenjoen mansikalle uuden, yhtenäisen brändi-ilmeen, joka tekee oikeutta tälle EU-nimisuojatulle suomalaisen kesän klassikolle. Pitkät perinteet ja vahva maine ansaitsivat visuaalisesti raikkaan ja ajanmukaisen ilmeen, joka toimii sekä perinteisissä että digitaalisissa kanavissa. 

Haimme helposti tunistettavaa ilmettä

Sparrailun tuloksena syntyi raikas ja moderni brändi, joka myös kunnioittaa perinteitä. Logon kirkas mansikanpunainen väri ja muotokieli kertovat, että kyse on suomalaisten ehdottomasta kesäherkusta, ja vuosiluku korostaa pitkää historiaa ja hyvin ansaittua EU-nimisuojaa. 

Uusi ilme näkyy siellä missä Suonenjoen mansikoita on, kuten perinteikkäillä Mansikkakarnevaaleilla sekä muissa kesätapahtumissa. Kannattaa siis suunnata logoa kohti. 

Viestintämateriaalia mansikkalaatikoista mainoskankaisiin

Kattava materiaalipaketti sisälsi seuraavaa:

  • Logo ja graafinen ohjeistus
  • Telttakyltit ja roll-upit kesätapahtumiin
  • PowerPoint-esityspohja 
  • Mansikkalaatikko ja tuote-etiketti
  • Tuote-esite ja flyer
  • Mainoskangas
  • T-paita

Brändi ja ilme hukassa?

Tutustu luomiimme brändi-ilmeisiin ja graafisen suunnittelun töihimme, ja ota yhteyttä!