Saimaan alueen matkailumarkkinointi on kuulunut vahvasti toimistomme vuodenkiertoon. Visit Saimaa -hankkeelle toteuttamamme markkinointi on ollut monipuolinen kokonaisuus brändin uudistamista, lehtituotantoa, TV- ja digikampanjoita, kadunvarsimainontaa, markkinointivideoita ja verkkosivusisältöjä.
Yhdessä Visit Saimaa -hankkeen kanssa olemme koonneet vuosien varrella Saimaan parhaat matkailukohteet ja mahtavimmat ruokapaikat samoihin kansiin kahdesti vuodessa. Tiimimme on toteuttanut lehden kuvituksen, taiton sekä kirjoittanut sisältöä. Helsingin Sanomien liitteenä ilmestyvällä lehdellä on seudun matkailulle saatu näkyvyyttä laajasti.
Toteuttamamme brändiuudistuksen lähtökohtana oli alueen inhimillisyys ja monipuolisuus, jota korostimme käsin kirjoitetun tunnuksen pehmeydellä. Monille asiakkaillemme olemme toteuttaneet brändikirjoja, mutta Visit Saimaan hankeyrityksille teimme bändikirjan. Brändiuudistuksessa hiottiin myös uusi slogan "vastavoimaa arjelle", joka kuvastaa seudun tarjoamaa rentoutumista ja yhtä Saimaan alueen vahvinta tuotetta eli saunavastaa ja saunan lempeitä löylyjä.
Uudistettu brändi näkyi vahvasti sekä verkkosivuilla, pääkaupunkiseudun ulkomainoskampanjassa, televisiossa ja digikampanjoissa.
Brändinmukainen ohjelmallisen ostamisen bannerikampanjalla saimme kerättyä reilusti yli miljoona näyttöä. Bannerit näkyivät valtakunnan ykkösmedioissa omalle kohdennetulle yleisölle sekä reta-banneri sivustolla jo käyneille.