Markkinointisuunnitelma ja viestintäsuunnitelma

Markkinointisuunnitelma ja viestintäsuunnitelma, tai yhdistetty markkinointi- ja viestintäsuunnitelma, kertovat ne käytännön toimenpiteet ja keinot, joilla saavutat strategiset tavoitteesi. Niissä määritellään tarvittavat sisällöt, kanavavalinnat ja toimenpiteiden aikataulu, mikä auttaa sinua työn organisoimisessa ja resurssoinnissa.  

Vuosikellolla konkretisoit suunnitellut toimenpiteet selkeään muotoon

Vuosikello on konkreettinen tekemisen työkalu, jossa jokainen yksittäinen työ ja toteutus on etukäteen merkittynä. Näin vältyt yllätyksiltä, ja saat markkinointiin ja viestintään johdonmukaisuutta. Kun tiedät esim. tulevat tapahtumat, sesongit tai uusien tuotteiden tai palveluiden lanseerausten ajankohdat, pystyt varautumaan niihin ajoissa. Vuosikello auttaa myös hahmottamaan toteutukseen tarvittavat resurssit. 

Autamme markkinoinnin ja viestinnän suunnittelussa

Kerro meille markkinoinnin ja viestinnän haasteesi! Luomme kustannustehokkaan toimenpidesuunnitelman aikatauluinen, kanavavalintoineen ja viesteineen. 

Tapahtumatuotantoa kauppakeskukseen

Lue referenssi

Markkinointipäälliköintiä Kauppakeskus Akselissa

Lue referenssi

Kauppakeskusmeininkiä uudella ilmeellä

Lue referenssi

Tilaa uutiskirje

Uutiskirjeemme tilaajana pysyt ajan hermolla toimistomme ajankohtaisista asioista ja vinkeistä.