Natiivimainonta

Näy journalistisen sisällön seassa ja houkuttele laadukasta liikennettä sivustollesi.

Mikä tekee natiivimainonnasta tehokkaan digimarkkinointikeinon?

Natiivimainonta on artikkelimuotoista mainontaa, joka sulautuu luontevasti muun verkkosisiällön joukkoon ja jolla voit tavoittaa kohderyhmän juuri niillä verkkosivuilla, joilla he liikkuvat. Sen avulla voit esitellä tuotteesi tai palvelusi kiinnostavalla, arvokkaalla tavalla ja vahvistaa yrityksesi asiantuntijamielikuvaa.  

Natiivikampanja voidaan toteuttaa valtakunnallisesti suosituissa medioissa, kuten Ilta-Sanomien, MTV:n ja alueellisten lehtien verkkosivuilla, mutta myös kansainvälisisesti esimerkiksi Ruotsin, Norjan, Tanskan, Viron, Iso-Britannian ja Saksan suosituimmissa medioissa.

Miksi valita natiivimainonta?

Natiivimainonnassa on muutamia erinomaisia ominaisuuksia: 

  • Laaja näkyvyys  artikkelisi tavoittaa lukijat juuri siellä, missä he kuluttavat sisältöä
  • Laadukas liikenne  houkuttelet verkkosivuillesi aiheestasi kiinnostuneita kävijöitä
  • Tulospohjainen hinnoittelu – maksat vain aidosti kiinnostuneiden lukijoiden klikkauksista
  • Toimii sekä B2B- että B2C-markkinoinnissa – soveltuu monenlaisiin aiheisiin ja tavoitteisiin

Näin natiivimainonta toimii käytännössä

Natiivimainonnan ytimessä on kiinnostava sisältö, joka on hyödyllistä lukijalle. Lukija siirtyy mainoksesta artikkeliin, joka voi olla joko median sivuilla tai omilla verkkosivuillasi.

Artikkelissa voit esitellä tuotteesi tai palvelusi hyödyt esimerkiksi asiakaskokemusten, asiantuntijahaastatteluiden tai ajankohtaisten ilmiöiden kautta. 

Saat meiltä kohderyhmääsi puhuttelevat ja asiantuntevasti kirjoitetut artikkelit. Lue lisää Copywriting-palvelustamme. 

Natiivimainonnan hinnoittelu

Natiivikampanjan kustannukset perustuvat aiheesta kiinnostuneiden klikkauksiin. Mainospaikat ostetaan ohjelmallisesti huutokaupasta, joten kiinteää listahintaa ei ole, vaan hinta määräytyy markkinatilanteen mukaan. Kampanjan budjetti sovitaan aina etukäteen, eikä se ylity kampanjan aikana.

Haluatko tietää lisää natiivimainonnasta?

Kerromme mielellämme lisää natiivimainonnasta ja muista digimarkkinoinnin mahdollisuuksista. Ota yhteyttä!

Prosessi

Suunnitellaan yhdessä kampanjan sisältö, aikataulu, kohdennus, budjetti ja tavoite.

Kixit haastattelee asiantuntijaa artikkelia varten tarvittaessa.

Kixit kuvaa tekstiin ja mainoksiin sopivat ja laadukkaat kuvat. Vaihtoehtoisesti käytetään olemassa olevia kuvia.

Artikkeliin kirjoitusprosessiin kuuluu vedoskierros sekä tarvittavat aihemuutokset tai korjaukset.

Kixit rakentaa hyväksytyn kampanjan natiivialustalle ja käynnistää kampanjan aikataulun, budjetin ja kohdennuksen mukaisesti.

Kampanja-ajan päätyttyä raportoimme kampanjan tulokset. Pidemmissä kampanjoissa voimme tehdä väliraportointeja.

Tarjouspyyntö

: 1000