Markkinointistrategia ja viestintästrategia

Markkinointistrategia ja viestintästrategia ovat tärkeät työkalut ohjaamaan päivittäistä toimintaa halusitpa tavoittaa uusia kohdeyleisöjä, kasvattaa liikevaihtoasi tai tehdä brändiäsi tunnetuksi. Lähtökohtana on yrityksesi strategia sekä kohderyhmän ja sen tarpeiden ymmärtäminen.

Markkinointistrategia vetää punaisen langan kohderyhmän tarpeiden, yrityksesi arvolupauksen, toimintakentän ja liiketoimintatavoitteiden sekä niiden keinojen välille, joilla saat kohdeyleisösi toimimaan haluamallasi tavalla. Viestintästrategiassa luot raamit viestinnälliselle vaikuttamiselle tavoitteidesi mukaan. 

Me autamme sinua luomaan yrityksellesi toimivan markkinointi- ja viestintästrategian

Saat meiltä sparrausta seuraavissa markkinointistrategian ja viestintästrategian osa-alueiden suunnittelussa:

  • Yrityksesi brändin ja nykytilanteen analysointi

  • Tärkeimpien kohderyhmien kartoitus

  • Yrityksesi mitattavien tavoitteiden asettelu

  • Yrityksen arvojen ja asiakaslupauksen kiteyttäminen

  • Markkinoinnin ja viestinnän tavoitteiden asettaminen

  • Ydinviestien laadinta markkinointiin ja viestintään

Tarvitsetko markkinointi- tai viestintäsuunnitelmaa?

Markkinointi- ja viestintäsuunnitelmissa määritellään kampanjat ja yksittäiset toimenpiteet, joilla strategiset tavoitteet saavutetaan. Saat siihen meiltä ammattitaitoisen osaamisen sekä monipuolisen keinovalikoiman. Lue lisää markkinointi- ja viestintäsuunnitelmista

Brändiuudistuksen lähtökohtana inhimillisyys ja monipuolisuus

Lue referenssi

D.O. Saimaa -alkuperämerkki tutuksi videoiden voimalla

Lue referenssi

Tilaa uutiskirje

Uutiskirjeemme tilaajana pysyt ajan hermolla toimistomme ajankohtaisista asioista ja vinkeistä.