Markkinointistrategia ja viestintästrategia

Organisaatiosi tavoitteisiin perustuva markkinointistrategia ja viestintästrategia ovat tärkeät työkalut ohjaamaan päivittäistä toimintaa. Markkinointistrategia vetää punaisen langan kohderyhmän tarpeiden, yrityksesi arvolupauksen, toimintakentän ja liiketoimintatavoitteiden sekä niiden keinojen välille, joilla saat kohdeyleisösi toimimaan haluamallasi tavalla. Viestintästrategiassa luot raamit viestinnälliselle vaikuttamiselle tavoitteidesi mukaan. 

Me autamme sinua luomaan yrityksellesi toimivan markkinointi- ja viestintästrategian

Saat meiltä sparrausta seuraavissa markkinointistrategian ja viestintästrategian osa-alueissa:

  • Yrityksesi brändin ja nykytilanteen analysointi

  • Tärkeimpien kohderyhmien kartoitus

  • Yrityksesi mitattavien tavoitteiden asettelu

  • Yrityksen arvojen ja asiakaslupauksen kiteyttäminen

  • Markkinoinnin ja viestinnän tavoitteiden asettaminen

  • Ydinviestien laadinta markkinointiin ja viestintään

Strategiasta suunnitelmaksi

Markkinointi- ja viestintäsuunnitelmissa määritellään kampanjat ja yksittäiset toimenpiteet, joilla strategiset tavoitteet saavutetaan. Saat siihen meiltä ammattitaitoisen osaamisen sekä monipuolisen keinovalikoiman. Lue lisää markkinointi- ja viestintäsuunnitelmista

Tilaa uutiskirje

Uutiskirjeemme tilaajana pysyt ajan hermolla toimistomme ajankohtaisista asioista ja vinkeistä.