Ohjelmallinen ostaminen eli XBuy-mainonta

XBuy on automaattinen ohjelmallisen ostamisen palvelu, jolla voi ostaa display-mainontaa eli bannerimainontaa eri medioihin. Display-mainonta sopii erityisesti brändimainontaan. 

XBuy-bannerikampanjalla kohdistamme viestisi siten, että se näytetään vain halutuille asiakkaille riippumatta siitä, millä verkkosivuilla he liikkuvat. Näin mediabudjettisi ei valu hukkaan ja etukäteen sovituissa kuluissa on helppo pysyä. XBuyssa käytössämme ovat myös evästeettömät yleisöt

Miksi XBuy?

Tässä muutamia syitä, miksi valita XBuy-kampanja: 

  • Kampanjat osuvat juuri oikealle kohderyhmälle, oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa

  • Ohjelmallinen ostaminen tekee Display-mainonnasta tuloksellista

  • Voit kohdistaa viestisi juuri oikeille asiakkaille oikeissa paikoissa

  • Potentiaaliset asiakkaat ohjautuvat sivustollesi

  • Kampanjan ostaminen, toteuttaminen ja raportointi hoituu kokonaan meidän kauttamme ilman välikäsiä

  • Käytettävissä on valtava määrä kanavia

  • Mainonta on tarkasti mitattavaa 

  • Saat kampanjan päätteeksi raportin, jonka tulosten pohjalta mainontaa voidaan kehittää edelleen

Tarjoamme käyttöösi valtavan määrän eri kanavia ja kohdennusdataa

XBuy-palvelu tuo käyttöösi runsaasti kotimaisia ja maailmanlaajuisia verkkomedioita. Dataa hyödyntämällä voimme kohdentaa viestin juuri potentiaalisille asiakkaillesi. Kampanjoita seurataan ja optimoidaan reaaliajassa.

Käytössäsi esimerkiksi nämä sekä tuhannet muut kanavat:

iltalehti.fi • iltasanomat.fi • tori.fi • foreca.fi • imgur.com • nettiauto.com • mtvuutiset.fi • hs.fi • suomi24.fi • kotikokki.fi • dailymail.co.uk • seiska.fi • luukku.com • telsu.fi • etuovi.com • ampparit.com • nettimoto.com • ratkojat.fi • vauva.fi • finnkino.fi • spotify.com • 9gag.com • kaleva.fi • kaksplus.fi • nettikone.com • yahoo.com • expressen.se • accuweather.com • google.com • ebay.com • aamulehti.fi • voice.fi • happypancake.fi • telkku.com • msn.com • wikia.com • anna.fi • salibandy.fi • lenovo.com • kauppalehti.fi • postimees.ee • aftonbladet.se • fandom.com • reddit.com • oikotie.fi • mobile.de • a-lehdet.fi • findit.fi • huuto.net • op.gg • ess.fi • apple.com • satakunnankansa.fi • rantapallo.fi • askelterveyteen.com • muropaketti.com • vuokraovi.com • menaiset.fi • kotiliesi.fi • e-kontakti.fi • talouselama.fi • kinuskikissa.fi • radionova.fi • tilannehuone.fi • esaimaa.fi • kouvolansanomat.fi • nettivene.com • soppa365.fi • ruutu.fi • helsinginuutiset.fi • cnn.com • iskelma.fi • kodinkuvalehti.fi • meillakotona.fi • savonsanomat.fi • jamsanseutu.fi • wordpress.com • hellapoliisi.fi • facebook.com • jamsanseutu.fi • nettimokki.com • pelikone.fi • linkedin.com • uutisvuoksi.fi • kuntoplus.fi • fonecta.fi •  etlehti.fi • talkbass.com • apu.fi • lily.fi • iltv.fi • mtv.fi • mynet.com • tiede.fi • hyvaterveys.fi • meidanperhe.fi • weather.com • time.com • valitutpalat.fi • 1001pelit.com • deitti.net • marmai.fi • radiocity.fi • hintaseuranta.fi • ebookers.com

Brändiuudistuksen lähtökohtana inhimillisyys ja monipuolisuus

Lue referenssi

Tilaa uutiskirje

Uutiskirjeemme tilaajana pysyt ajan hermolla toimistomme ajankohtaisista asioista ja vinkeistä.