Täysiverinen
digitoimisto

Kixit on täysiverinen digitoimisto

SEO, ohjelmallinen ostaminen, Google Ads, Meta-pikseli – digimaailma on termejä pullollaan. Onneksi meidän kanssamme pärjäät ihan selvällä suomenkielellä. Ja digipaletissamme konstit on monet tavoittamaan asiakkaasi ostopolun jokaisessa vaiheessa. Tässä lyhyt oppimäärä digimarkkinoinnista ja keinovalikoimastamme, josta valitsemme aina tehokkaimmat kuhunkin tilanteeseen.

SEO eli hakukoneoptimointi varmistaa sen, että tuotteestasi kiinnostunut asiakas löytää sivustollesi. Tässä auttaa myös Google Ads -hakusanamainonta. Erityisesti brändimarkkinointiin sopii ohjelmallisen ostamisen palvelumme XBuy tai Google Ads -bannerimainonta. Natiivimainonnalla taas saamme sisältösi aiheesta kiinnostuneiden asiakkaiden ulottuville. Natiivimainonta on medioissa journalistisen sisällön näköistä, mutta maksettua mainontaa. YouTube on maailman toiseksi suosituin hakukone, siellä saat videoillesi näkyvyyttä. Somessa voit tavoittaa asiakkaasi monessa eri ostopolun vaiheessa heidän selatessaan somekanaviaan. 

Mitä on digimarkkinointi?

Digimarkkinointi ei ole pelkästään yksittäisten mainoskampanjoiden tekoa. Se on kokonaisvaltaista, kohdennettua ja kustannustehokasta markkinointia, jolla on selkeät mitattavat tavoitteet. Digimarkkinointi koostuu useasta eri osasta. Ennen kampanjan käynnistystä tehdään luova kampanjasuunnittelu, kohderyhmän eli yleisön määrittely sekä kampanjan laskeutumissivun suunnittelu. Kampanjan ollessa käynnissä sitä seurataan ja optimoidaan reaaliajassa, jotta saatava hyöty on mahdollisimman suuri. Kampanjan päätyttyä sen raportoinnit ja markkinoinnin kehittäminen saatujen tulosten perusteella ovat keskeinen osa hyvin toteutettua digimarkkinointia.

Me tarjoamme myös GDPR-vapaat yleisöt ja kampanjat

Tehokkaassa digimarkkinoissa oikean kohdeyleisön löytäminen on kaiken A ja O. Ohjelmallisen ostamisen eli XBuy-palvelujen kautta voimme tarjota tarkoin kohdennetut "GDPR- ja evästevapaat" yleisöt. Näiden kohderyhmien tavoittamiseen ei siis käytetä nettisivujen tarjoamia evästeitä, vaan yleisö valikoituu vaikkapa maantieteellisen sijainnin tai kyselytutkimuksessa ilmaistun mielenkiinnon kohteen perusteella. Tulevaisuudessa yhä useampi nettiselain kieltää evästeiden käytön, ja jo nyt useat verkkosivut tarjoavat vaihtoehdon vierailla sivustolla ilman evästeitä. XBuy-palvelumme tulee siis jatkossa olemaan yhä tärkeämpi osa digimarkkinointia, jotta kampanjat saadaan toteutettua tehokkaasti, tarkoin rajatuilla kohderyhmillä.

Meiltä tehokkaat keinot kuhunkin tilanteeseen

Tiimimme auttaa kaikissa digitoteutuksissa ja markkinointiprosessin vaiheissa, kuten verkkosivujen suunnittelussa ja toteutuksessa, sisältötuotannossa, kampanjasuunnittelussa ja -toteutuksissa, reaaliaikaisessa kampanjaseurannassa sekä tulosten analysoinnissa.